Jelenlegi hely

Hirdetés
Csodálatos lábak? Így többé már nem álom!

Cél a szép vádli és az egyenes tartás! Végezzük el naponta ezt a feladatsort és figyeljük meg magunkon napról-napra a változást. Emellett természetesen elengedhetettlen az egészségesebb étkezés.  Íme néhány gyakorlatsor, hogy segítsen formálni alakunkat. 

10 év nagy idő, a Mediwel pedig épp ennyi ideje áll az egészségtudatos életmód, a mozgás és a gyógyszermentes terápiák szolgálatában. Büszkén állíthatjuk, hogy az elmúlt 10 év alatt alakformáló és egészségmegőrző termékeink segítségével eddig több ezer ember életébe csempésztük be a rendszeres mozgás és az egészségesebb, fittebb élet élményét.

Hogy tüntessük el a hasi zsírt?

Kutatások szerint a hasi zsír ellen a legjobb egy bizonyosfajta edzésprogram. A Duke Egyetem Egészségügyi Központjának kutatói az aerob mozgást, az erőnléti edzést, és a kettő kombinációját hasonlították össze.  És megvan, melyik a leghatásosabb a has leadására.

Telente többnyire havas tájakra vágyakozunk- a hideg idő nagyszerű, de van néhány dolog, amivel érdemes vigyázni.

Egy jelenleg is folyó kutatás arra keresi a választ, hogy mennyire élnek egészségesen a különböző generációk tagjai? Töltse ki Ön is a rövid kérdőívet, most menedzserszűrést is nyerhet!

Ezeket biztosan vigyünk magunkkal a túrára!

Végre itt a nyári szünet! Válasszuk ki a tetszőleges útvonalat, pakoljuk tele a túra táskánkat, fogjuk meg a gyerekeket és induljunk útnak egy hatalmas kalandra. Eláruljuk, hogy melyek azok a dolgok, amiket semmiképpen se hagyjunk otthon! Íme! 

Sportolás és hőguta?

A nyári hőségben sportolóknál jelentősen megnő az izomgörcs, a hőkimerülés, vagy a halált okozó hőguta kockázata. Néhány egyszerű óvintézkedéssel azonban, ezek megelőzhetők - tanácsolja az egyesült államokbeli Georgiai Orvosi Kamara szakembere.

Az ülőmunka nem csak a mozgásszervekre veszélyes, hanem a belső szervekre is rossz hatással van. A gerinc fájdalmas betegségei mellett az agyvérzés, a szívinfarktus, a szívnagyobbodás és a vesebetegségek rizikófaktorát is növelheti az ülő életmód.

A téli hóesés számtalan sportolási- és játéklehetőséget biztosít a gyermekek és a felnőttek számára egyaránt. Nincs is szebb, mint a frissen lehullott hó, amely szánkózásra, sétára, hógolyózásra vagy hóemberépítésre csábít. A síelés, korcsolyázás vagy snowboardozás tetőtől-talpig átmozgatja a testünket, a friss levegő pedig felfrissít. A játékba belemerült gyermekeket azonban számtalan baleseti forrás veszi körül.

Télen nagyon keveset vagy egyáltalán nem sportolunk, pedig a mozgás a téli hidegben is örömteli esemény.